wtorek, 24 lipca 2012

Początek


 Nie ma pojęcia o dizajnie, po prostu chłonę i delektuję się pięknymi przedmiotami, nawet jeśli nie mogę ich posiadać. Choć odbyłam edukację na ASP, to w zupełnie innej dziedzinie. To trochę jak z jedzeniem słodyczy, po prostu je sprawia mi to przyjemność, choć dostarcza jedynie pustych kalorii i wyrzutów sumienia. Nie wiem o czym będzie ten blog, czy ktoś kiedykolwiek zajrzy. Ale zaczynam pisanie do siebie.

Początki są trudne. Na razie będzie to pisanie do ściany, a może nikt nie będzie tu zaglądał. Mam obsesje na punkcie pięknych przedmiotów, od jakiegoś czasu pochlania mnie design, ale jako adeptka "sztuk wysokich" mam  problem z zaakceptowaniem  użytkowości i przyziemnego charakteru nawet pięknych przedmiotów. Chciałabym troszkę usystematyzować tutaj to co mnie fascynuje, ale tez wrzucać moje przetwory i wytwory. O twórczości własnej więcej myślę niż realizuje, co akurat idealnie pokrywa się z konceptualnym charakterem mojej Alma Mater. Więc na początku i w trakcie powstawania bloga będzie chaos. Miłego pobytu na blogu czytelniku, jeśli udało Ci się tu trafić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz